El proper diumenge 6 de setembre se celebra la tradicional Cursa de Muntanya de coll d'Ares que uneix Camprodo, Molló i Prats de Molló. La marxa començarà a la plaça de Santa Maria de Camprodon a les 10 del matí i una hora abans s'obriran les inscripcions que costen vuit euros.
El recorregut, de 25 km, sortirà de Camprodon i passarà per la Coma, la Gironella, el Guillot i can Rodo abans d'arribar a Molló. Passarà pel Riberal, la Ginestosa, el camí de la retirada, el coll d'Ares abans d'acabar a Prats de Molló.
Els premis són 150 euros pel primer classificat, 100 euros pel segon i 50 euros pel tercer. Hi haurà servei de bus per la tornada de Prats de Molló a Camprodon.
Una cursa de muntanya uneix ambdós vessants del coll d'Ares
La prova de 25 km sortirà diumenge a les 10 a Camprodon
- Ciutadans amb mascareta, a Barcelona. -
- Adrià Costa.
- Ciutadans amb mascareta, a Barcelona. -
- Adrià Costa.
- Ciutadans amb mascareta, a Barcelona. -
- Adrià Costa.
ARA A PORTADA
-
Orriols es victimitza per la subvenció en risc a Ripoll: «S'està intentant fer caure el govern» Lluís Girona Boffi | Arnau Urgell i Vidal
-
Sílvia Orriols punxa: queda desert el polèmic concurs de la residència de Ripoll Arnau Urgell i Vidal | Lluís Girona Boffi
-
L'oposició desconfia del «pla B» d'Orriols per la residència de Ripoll Lluís Girona Boffi | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Publicat el
02 de setembre de 2011 a
les 17:47
Et pot interessar
-
Societat
Dues persones intoxicades per la mala combustió d'una caldera a Camprodon
-
Societat
Les millores de les escoles públiques de Ripoll que s'han fet durant l’estiu
-
Societat
Comença la prova per descongestionar el trànsit al barri vell
-
Societat
Afectacions al trànsit pel pas de La Vuelta 2025 per Ripoll
-
Societat
El Ripollès i tres més: avís per temps violent amb esclafits i mànegues
-
Societat
Obren les inscripcions per participar en la 5a Cursa de la Dona de Ripoll
