La Nadala de l'Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses reflecteix novament el dibuix guanyador del Concurs de Nadales que organitza la Unió Excursionista. Una tradició que vé ja de sis anys enrere. L'autor del dibuix seleccionat que illustrarà la Nadala d'enguany, és del nen Ricard Soler i Roger, de 10 anys, guanyador del primer premi de la seva categoria del concurs de Nadales de l'any 2004.
Amb aquesta iniciativa es pretén incentivar la participació dels nens i nenes de la vila i potenciar la seva creativitat elaborant una Nadala amb un missatge de felicitat i prosperitat en aquestes diades tant assenyalades.
Durant aquests dies de Nadal s'exposaran al vestíbul de l'ajuntament totes les Nadales dels nens i nenes que han participat en el concurs d' aquest any . L'horari per visitar l'exposició és: de dilluns a divendres 9 a 14h i de 17 a 19h i dissabtes de 9 a 13h.
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de desembre de 2005 a les 12:34
Et pot interessar
-
Societat L'edifici centenari de l'ateneu de Campdevànol comença les obres de reforma
-
Societat Aquest és un dels pobles més bonics de Catalunya: medieval, intacte i amb encant de conte
-
Societat Queralbs planeja la xarxa de calor amb biomassa per a llars i edificis públics
-
Societat Renfe comença a construir la futura base de manteniment a Ripoll
-
Societat Reclamen accelerar les obres de la nova base de manteniment de trens a Ripoll
-
Societat Sant Joan de les Abadesses elimina la Policia Local i incorporarà quatre vigilants municipals