Avui a les 18h. es farà l'acte de clausura del curs de català bàsic de Sant Joan de les Abadesses. L'acte es farà al Palau de l'Abadia i comptarà amb la presència de l'alcalde de Sant Joan, Carles Bassaganya, la professora del curs, Montserrat Blanch i els alumnes. El curs va començar el passat mes d'octubre i estava adreçat a totes aquelles persones que tinguessin interès en adquirir coneixements bàsics de la llengua catalana.
Segons ha informat l'Oficina de Turisme de Sant Joan, la valoració del curs ha estat molt positiva tan, per part dels alumnes com del professorat. Des de l'Ajuntament es vol continuar promovent activitats com aquesta amb l'objectiu de fomentar l'ús i l'aprenentatge del català, especialment en els col·lectius d'immigrants ja que els dóna coneixements de la cultura catalana com a mesura d'integració social i els dóna formació de la llengua catalana amb l'objectiu de que els serveixi d'ajut alhora d'incorporar-se al mercat laboral.
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de maig de 2005 a
les 16:20
Et pot interessar
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Les fortes pluges d'aquest dijous provoquen inundacions i talls a l'R3 a Ripoll
-
Societat
Quatre guàrdies municipals ja patrullen per Sant Joan de les Abadesses després de l'eliminació de la Policia Local
-
Societat
El 65% dels motoristes segueixen les marques de seguretat de la Collada de Toses
-
Societat
Oferta de feina: un restaurant històric dels Pririneus ofereix sou i casa per ser «rescatat»
-
Societat
Sant Joan de les Abadesses prohibirà els actes a la plaça Major per seguretat
