La candidatura olímpica de Barcelona-Pirineus 2022 està més en entredit que mai. Després dels dubtes de les darreres setmanes, el Partit Popular ha anunciat que no hi votarà a favor. D'aquesta manera, Xavier Trias es queda sense un dels suports clau ja que havia anunciat que el projecte només tiraria endavant si comptava amb el suport explícit de socialistes i populars.
Alberto Fernández Díaz va explicar ahir que la seva formació aposta per ajornar més enllà del 2022 la candidatura per tal que la ciutat aculli uns Jocs Olímpics d'hivern. En aquest sentit ha anunciat que s'abstindrà en la votació de proper 18 d'octubre en el marc del ple municipal de Barcelona. També ho farà en contra ICV mentre que ni el PSC ni ERC s'han pronunciat formalment.
Tot plegat fa cada dia més impensable que Barcelona acabi presentant la candidatura –s'ha de fer abans de mitjans de novembre- i, en canvi, opti per deixar-ho pel 2026 o el 2030.
El PP «s'esborra» dels Jocs Olímpics
La candidatura olímpica del 2022 penja d'un fil perquè Xavier Trias havia assegurat que no tiraria endavant sense el suport de socialistes i populars
ARA A PORTADA
Publicat el 10 d’octubre de 2013 a les 16:30
Et pot interessar
-
La Generalitat multa Sílvia Orriols amb 10.000 euros per les declaracions sobre immigració a 8TV
-
Orriols respon al govern espanyol que compleix amb la normativa d'empadronament
-
El govern espanyol avisa Orriols que si no envia l'informe sobre el padró elevarà el cas a l'Advocacia de l'Estat
-
La Síndica adverteix l'Ajuntament de Ripoll que l'empadronament ha de ser immediat