
El CF Ripoll no pot fallar més si no vol que el Lloret es consolidi com a líder del grup 1 de Primera Catalana. Els ripollesos rebran aquest diumenge el Quart amb l'ànim de superar la inesperada derrota al camp del Caldes la setmana passada. Els gironins visitaran el municipal de Ripoll en cinquena posició i a només quatre punts dels locals.
Més fàcil -només a priori- ho tindrà un Abadessenc que ha iniciat la temporada de manera excel·lent. Aquest diumenge rebran a casa el Sant Gregori que és cuer juntament amb el Sant Hilari. Els de Sant Joan sumen 19 punts en 10 partits -només n'han perdut un- i estan a un sol punt del Ripoll que és segon.
Finalment el Camprodon es desplaça a Amer després de guanyar el Tossa i trencar tres derrotes consecutives. Els gironins tenen 11 punts, dos menys que els homes de Manel Puigverd i comparteixen la zona calenta de la classificació.
A Segona, el Campdevànol es desplaça a Voltegrà amb la voluntat de trencar d'una vegada la ratxa que l'ha dut a no guanyar durant set partits.
Primera Regional (Grup 1)


CF Ripoll - Quart (ds, 16:00)
Amer - UE Camprodon (dg, 16:00)
CE Abadessenc - Sant Gregori (16:00)


Segona Regional (Grup 5)
 

CF Voltegrà - UE Campdevànol (ds, 16:00)
Tercera Regional (Grup 3)
CE Roda de Ter - CF Ribetana (ds, 15:00)
UE Cantonigròs - CF Atlètic Monestir (16:00)
CF Ripoll B - At. la Cabra (ds, 15:00)
Tercera Regional (Grup 27)
CE Abadessenc B - Sant Esteve d'en Bas
Castellfollit - Vilallonga de Ter FC