ERC insisteix en adaptar l'entorn de la Colònia Espona

Els republicans defensen que la zona no està habilitada per a persones amb mobilitat reduïda

Publicat el 11 d’agost de 2014 a les 13:04
Zona de pas cap al consultori mèdic Foto: ERC de Sant Joan de les Abadesses

El grup d'Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) de Sant Joan de les Abadesses proposa adaptar l'entorn de la Colònia Espona com a zona de passeig per als residents de la Fundació EMMA i altres persones amb mobilitat reduïda. 
 
Segons han manifestat en un comunicat, aquesta zona de pas entre la plaça Pompeu Fabra i l'actual consultori mèdic té una tipologia de paviment que no és adequada per a passar-hi amb caminadors o cadires de rodes: “Canviar la grava per un altre material més òptim permetria ampliar la zona de passeig dels residents”, ha indicat la regidora Lluïsa Pérez.
 
En aquest sentit, els republicans han afirmat que, tot i compartir la necessitat de millorar l'entorn del consultori, “ara és el moment d'ampliar i actuar a les zones de pas entre la Fundació i el centre mèdic” per millorar el benestar diari dels residents.