El mes de gener de l'any 2003, la creu que coronava la capella modernista de Sant Miquel de la Roqueta, obra de Joan Rubió i Bellvé es va trencar a causa d'una forta ventada. L'Ajuntament de Ripoll va voler substituir-la i va demanar a l'artesà en el treball de la pedra senyor Joan Terradelles i Barniol si en podia fer una de nova, amb el permís del propietari Sr. Eduard de Delàs. Avui cap a les 10 del matí, la brigada de l'Ajuntament procedirà a la seva col·locació.
Des de fa 10 anys els veïns de Sant Miquel de la Roqueta venen celebrant la festivitat de Sant Miquel Arcàngel. Enguany aquesta celebració tindrà un relleu especial gràcies a la substitució de la creu.
Per això l'Ajuntament ho vol celebrar de manera especial i ha encarregat un nou franqueig mecànic amb la figura de la capella de Sant Miquel de la Roqueta. Tots els ripollesos que vulguin assistir a la festa, que començarà a les 10 del matí amb la celebració d'una missa a la capella i continuarà amb un concert a càrrec dels Follets de Ripoll i la Capella de Santa Maria de Ripoll, rebran una postal amb aquest nou franqueig mecànic.
ARA A PORTADA
-
Societat Homenatgen els activistes antifranquistes que van segrestar la Mare de Déu de Núria fa 60 anys Redacció
-
Societat Rodalies recupera el servei de l'R3 entre Ribes de Freser i Puigcerdà a partir del 6 de juliol Redacció
-
-
Contingut patrocinat Campdevànol es transforma en un escenari de llum amb la Fira de les Espelmes 2026 Redacció
Publicat el
21 de setembre de 2005 a
les 09:42
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest estiu a l’estació de muntanya de Vallter: activitats i novetats al Pirineu
-
Societat
Doble guardó de la UOC per la cooperativa ripollesa Kloosiv
-
Societat
Col·loquen el nou pont a Sant Pau per eliminar un punt negre de la carretera de Camprodon
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Comencen les obres per transformar el Pla de Ripoll en una residència d'avis
-
Societat
Les fortes pluges d'aquest dijous provoquen inundacions i talls a l'R3 a Ripoll
