Avui dimarts s'acaba el curs que des del passat 8 de novembre s'està portant a terme a la seu del Consell Comarcal. Es tracta d'un curs de formació sota el títol '' Conceptes bàsics de dret administratiu i procediment administratiu''. El curs té com a objectiu l'estudi de l'ordenament i el procediment administratiu, i s'emmarca dins el Pla Agrupat de Formació Continua de la Diputació de Girona i l'Associació Catalana de Municipis i Comarques. Està adreçat a tot el personal administratiu dels ens locals de la comarca (estan fent aquest curs 21 persones) i té una durada de 30 hores.
Les classes les imparteix la Sra. Ruth Sánchez, professora de dret administratiu de la Universitat de Girona.
Contingut del curs:
Introducció a l'ordenament administratiu i procediments
El ciutadà i l'administració
Actes administratius
Actes i procediment
Procediment
Recursos
Casos pràctics i examen
S'expedirà un certificat d'assistència i aprofitament al personal que hi assisteixi al 80% de les classes i un certificat d'aprofitament als que superin les proves que s'estableixin.
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de novembre de 2005 a
les 10:37
Et pot interessar
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Les fortes pluges d'aquest dijous provoquen inundacions i talls a l'R3 a Ripoll
-
Societat
Quatre guàrdies municipals ja patrullen per Sant Joan de les Abadesses després de l'eliminació de la Policia Local
-
Societat
El 65% dels motoristes segueixen les marques de seguretat de la Collada de Toses
-
Societat
Oferta de feina: un restaurant històric dels Pririneus ofereix sou i casa per ser «rescatat»
-
Societat
Sant Joan de les Abadesses prohibirà els actes a la plaça Major per seguretat
