El conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal i la ministra de Foment, Magdalena Alvarez, han signat un conveni que intercanvia la titularitat del tram Ripoll-Olot de l'eix Pirinenc. El conveni constata un canvi de funcionalitat en el tram de carretera de l'eix Pirinenc comprès entre Ripoll i Olot, per la qual cosa s'acorda que l'N-260 entre Olot i Ripoll per Vallfogona de Ripollès passa a ser titularitat de la Generalitat, mentre l'actual carretera C-26 entre Olot i Ripoll pel túnel de
Collabós passarà a ser de titularitat de l'Administració de l'Estat, que es farà càrrec del tram i de les seves connexions i variants.
El conveni signat planteja l'acord de cessió dels trams de carretera de la xarxa de l'Estat a les comunitats autònomes quan aquests trams hagin perdut la funcionalitat del llarg recorregut o hagin d'integrar-se en una xarxa de
caràcter local o comarcal. Així mateix, també es planteja la cessió a l'Estat d'aquells trams que donin continuïtat a itineraris pels quals discorre principalment el trànsit de llarg recorregut.
Intercanvi de titularitat de l'eix Pirinenc entre Ripoll i Olot
Ara a portada
Publicat el 28 d’octubre de 2005 a les 20:01
Et pot interessar
-
Societat Ripoll multa tres manifestants per una protesta contra la prohibició del cartell de festa major
-
Societat Retorna la Fira de les 40 hores de Ripoll
-
Societat Dos grups d'excursionistes queden atrapats al Pirineu per les nevades
-
Societat Sant Joan de les Abadesses farà un minut de silenci pel veí mort en una allau a Armènia