Les «Nits de Sant Joan», al Palau de l'Abadia

Societat

Dissabte al vespre s'inaugura l'exposició fotogràfica de Toni Fernández

Publicat el 14 d’abril de 2011 a les 11:32

El proper dissabte 16 d’abril, a dos quarts de set de la tarda, al Palau de l’Abadia es presentarà l’exposició Nits a Sant Joan de Toni Fernández. Aficionat a la fotografia des de fa anys, fa un temps que té gran interès per a les imatges de nit.

Amb la premisa que la nit és màgica, l’autor idea el recull fotogràfic que composa l’exposició Nits a Sant Joan. L’obra està formada per una sèrie de fotografies que mostren un recorregut nocturn per Sant Joan de les Abadesses. Pretén acostar al públic la màgia de la nit captant alguns racons de la vila d’una forma diferent, mostrant noves percepcions sobre la realitat diürna a la que estem més acostumats.

L’exposició es podrà visitar del 16 d’abril al 30 de maig de dilluns a dissabte de 10 a 2 del migdia i de quatre a set de la tarda. Els diumenges estarà oberta de 10 a 2.

Escull Ripollès com la teva font preferida de Google