Un «hat trick» d'Ivan González per somniar amb la promoció (3-2)

L'Abadessenc va derrotar l'Anglès en un partit molt intens i continuen a 1 punt dels segons

Publicat el 01 d’abril de 2012 a les 17:45
Aquest dissabte el CE Abadessenc va vèncer l’Anglès per 3 a 2 en el partit corresponent a la 26a jornada de Segona Catalana i es va refer de la contundent derrota de la setmana passada contra el Quart (5-1). L’equip santjoaní puja a la tercera posició de la classificació amb 43 punts -empatat amb el Caldes- i a un sol punt del Palafrugell, que marca la promoció.

L’Abadessenc va fer un partit atractiu i vistós per la seva afició. La primera mitja hora de la primera part va ser per emmarcar i el conjunt local va tenir en la figura d'Ivan González, el seu killer, que va marcar dos gols gràcies a dues grans jugades col·lectives als minuts 19 i 26 de partit. A partir d’aquí, els visitants van estirar-se, conscients que no tenien res a perdre, i van construir un parell de contraatacs mortals. El primer d’ells va acabar amb un gol a les acaballes del primer temps (minut 41) d’Òscar Peraferrer.

La segona part va tenir una dinàmica molt semblant i el CE Abadessenc va tornar a tenir el domini total del partit. De fet, quan pràcticament només es portaven cinc minuts de la represa, Ivan González va aconseguir el seu hat-trick particular. Tot i així, l’Anglès va saber reaccionar i sis minuts després, Òscar Oliva de penal va establir el 3 a 2 definitiu. Els últims quinze minuts del partit van ser una autèntica bogeria, ja que hi van haver ocasions clares per tots dos equips. El conjunt santjoaní en va tenir tres o quatre. la més perillosa va ser un remat de Joan Plana –acabat de fitxar del Camprodon- que va treure el defensa visitant sota pals. L’Anglès per la seva banda també va tenir una ocasió per marcar al tram final, però la va desaprofitar.

La propera jornada l’Abadessenc visita el Roses, el 14è classificat amb 30 punts i un partit menys que ha de jugar aquest diumenge contra el Blanes. A priori, els santjoanins haurien de sumar fàcilment els tres punts per continuar aspirant a la promoció.