Bonpreu inaugura un supermercat a Cerdanyola amb benzinera de baix cost

El Grup Bonpreu té previst inaugurar l'establiment Esclat de Sabadell abans que acabi l'any

Publicat el 06 de setembre de 2016 a les 10:00
Aquest dimecres 7 de setembre obrirà les portes el nou supermercat Bonpreu a Cerdanyola del Vallès, ubicat al carrer Sant Ramon, que comptarà amb una benzinera EsclatOil. L'establiment comptarà amb més de 1.100 metres quadrats de superfície de venda i 75 places d'aparcament, ha suposat una inversió de 3,9 milions d'euros i ha creat 26 llocs de treball directes.

Paral·lelament, aquest supermercat, situat a l'extrem oest del municipi, generarà llocs de treball indirectes, ja que es contracten serveis externs de manteniment, neteja i vigilància, entre d'altres. L'horari d'atenció al públic serà de 9:15 a les 21:15 hores de dilluns a dissabte, i comptarà amb les seccions de producte fresc com són carnisseria, xarcuteria i formatges, peixateria, fruiteria i fleca.

Així mateix, també disposa de la secció de celler, alimentació envasada, congelats i basar bàsic, a més dels productes d'higiene personal i drogueria. Amb aquest nou Bonpreu són set els establiments del Grup a la comarca del Vallès Occidental i té previst inaugurar dos més abans d'acabar el 2016, un Bonpreu a Castellbisbal i l'Esclat de Sabadell que s'està construint a Hostafrancs.

Amb la inauguració d'aquest nou Bonpreu a Cerdanyola del Vallès, el Grup Bon Preu dóna feina a 5.742 persones i té 209 establiments repartits per tot Catalunya.