Més de 300 persones van assistir a la recepció consistorial a les entitats del municipi, un acte de reconeixement a la tasca que les associacions duen a terme de forma desinteressada a la vila. L’acte va tenir com a element central el lliurament de la Medalla de la Vila a comerços castellarencs que han estat lligats a una mateixa família durant més de 50 anys.
En concret, van rebre la màxima distinció del municipi, de mans de l’alcalde, Ignasi Giménez, i el regidor de Cultura, Aleix Canalís, els establiments Mobles Albert; Motos Altimira; Materials Amigó; Farmàcia Casanovas; Restaurant Frutos; Luque Pujol; Sabateria Luque; Queviures Mañosa; Fleca Miserachs; Pastisseria Muntada; Impremta, papereria i llibreria Vallès; Vila Borrull; Prat Torras i Xurreria del Poble.
"Calia ser molt valent per fundar un negoci fa 50 anys”, va assenyalar l'alcalde, Ignasi Giménez, que va afegir que “té molt mèrit el que heu fet, també cal ser molt hàbil per mantenir vius els negocis durant tant de temps, superant moments complicats i adaptant-se als nous temps”.
L’alcalde, a més, va emfasitzar que “els comerços són l’ànima del poble, són un element imprescindible perquè un municipi sigui integrador i dinàmic”, i va finalitzar la seva intervenció fent un repàs d’algunes anècdotes relacionades amb cadascun dels comerços guardonats.
Prèviament al lliurament de les medalles, l’associació Tango Sabadell va fer una demostració de tango, milonga i ball criollo. Els assistents també van poder veure un vídeo commemoratiu amb imatges històriques i actuals dels 14 comerços reconeguts.
Castellar reconeix amb la Medalla de la Vila a 14 comerços amb més de 50 anys d'història
Economia
L’acte, emmarcat dins la recepció de les entitats d’aquest 2016, va comptar amb l’actuació de l’associació Tango Sabadell
ARA A PORTADA
-
Successos Mor un home de 34 anys en un xoc frontal a la BV-1248 a Sabadell: un dels cotxes era robat Redacció
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus Redacció
-
Política Unes 150 persones es manifesten a Sabadell per reclamar l’aplicació de l’amnistia als CDR Redacció
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el
13 de setembre de 2016 a
les 08:00
Et pot interessar
-
Economia
Obren progressivament els primers establiments del nou Llac Center de Sabadell
-
Economia
Sabadell, líder en acompanyaments de reemprenedors
-
Economia
Set empreses reben els primers Reconeixements Empresarials de PIMEC Vallès Occidental
-
Economia
Alstom, Miquel Martí (Moventia) i el Sincrotró Alba, Premis Cambra de Sabadell 2023
-
Economia
Nadia Calviño visita Sabadell i en lloa la trajectòria industrial
-
Economia
GRÀFIC | L'atur puja a Sabadell al mes d'agost
