El nombre de persones sense feina registrades a Sabadell s'ha reduït durant el febrer fins arribar als 15.997 aturats. Això implica 205 persones menys respecte al mes anterior. La taxa d'atur a Sabadell se situa al tancament del 2015 en el 16,58%, segons dades de la conselleria d'Empresa i Ocupació.
D'aquesta manera, Sabadell segueix la tendència general de la comarca. En el conjunt del Vallès Occidental, hi ha 66.093 persones sense feina, 535 menys que al gener. En municipis com Badia del Vallès, un dels més castigats per la desocupació, l'atur s'ha reduït en 16 persones fins a les 1.470 persones registrades sense feina. L'atur també baixa a poblacions com Barberà del Vallès (-13), Castellar del Vallès (-33), Polinyà (-23) i Sentmenat (-19). A Sant Quirze del Vallès, però, s'ha registrat un augment de 10 persones.
L'atur a Catalunya també es redueix, en 7.843 persones, i se situa en 510.237 inscrits a l'atur. Es tracta del millor resultat registrat a Catalunya en aquest mes dels últims 20 anys, quan va començar la sèrie històrica del Ministeri espanyol d'Ocupació.
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Més busos interurbans i dues noves rutes: consulta les tretze línies reforçades aquest setembre Neus Climent / Agències
-
Cultura Sabadell alça el teló de la seva Festa Major amb el pregó del Gran Germán Antonio Ramos Llauradó
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol Antonio Ramos Llauradó
Publicat el
02 de març de 2016 a
les 14:00
Et pot interessar
-
Economia
Obren progressivament els primers establiments del nou Llac Center de Sabadell
-
Economia
Sabadell, líder en acompanyaments de reemprenedors
-
Economia
Set empreses reben els primers Reconeixements Empresarials de PIMEC Vallès Occidental
-
Economia
Alstom, Miquel Martí (Moventia) i el Sincrotró Alba, Premis Cambra de Sabadell 2023
-
Economia
Nadia Calviño visita Sabadell i en lloa la trajectòria industrial
-
Economia
GRÀFIC | L'atur puja a Sabadell al mes d'agost
