El projecte "Montcada diu prou!", presentat a mitjans del passat mes de març, que reclama un marc normatiu específic per al municipi per les "servituds" que presta a Barcelona i l'àrea metropolitana ha aconseguit el suport del Parlament. L'alcaldessa de la localitat, Laura Campos, ha visitat, aquest dijous, la comissió d’Afers Institucionals de la cambra catalana perquè es reconegui aquesta "singularitat" de la població.
Campos, que ha anat acompanyada d'altres membres del consistori, ha assegurat que ha estat una trobada "molt positiva" i que "no s'ha posat en dubte" la petició feta per la localitat vallesana. A més, ha subratllat "la coincidència" dels diputats en l'excepcionalitat de Montcada, "única al país", ha reconegut.
Així mateix, ha detallat que el següent pas serà traslladar la proposta al Govern i posteriorment informar-ho aquesta comissió. "L'objectiu és que tirin endavant una iniciativa parlamentària que acabi en una Llei sectorial que normativitzi aquesta singularitat com a prestadora de serveis" a la capital catalana i la regió metropolitana, ha rematat l'alcaldessa.
Montcada i Reixac aconsegueix el suport del Parlament per reconèixer la «singularitat» del municipi
Economia
El següent pas és donar a conèixer la iniciativa vallesana al Govern i la finalitat és que acabi sent una llei sectorial
ARA A PORTADA
-
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Societat Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
-
Societat La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa Redacció
-
Societat Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia Redacció
Publicat el
20 d’abril de 2023 a
les 14:17
Et pot interessar
-
Economia
Obren progressivament els primers establiments del nou Llac Center de Sabadell
-
Economia
Sabadell, líder en acompanyaments de reemprenedors
-
Economia
Set empreses reben els primers Reconeixements Empresarials de PIMEC Vallès Occidental
-
Economia
Alstom, Miquel Martí (Moventia) i el Sincrotró Alba, Premis Cambra de Sabadell 2023
-
Economia
Nadia Calviño visita Sabadell i en lloa la trajectòria industrial
-
Economia
GRÀFIC | L'atur puja a Sabadell al mes d'agost
