Una trentena de botigues del centre de Sabadell participen aquest divendres i dissabte en l'edició d'hivern de La Botiga al Carrer que enguany es duu a terme sota el nom de Traca de rebaixes d'hivern. Els establiments exposaran el gènere fora del local i oferiran descomptes i oportunitats als clients.
Tal i com ja s'ha dut a terme en els darrers anys, tant a l'estiu com a l'hivern, les botigues del centre del municipi tornaran a exposar les seves ofertes a l'espai públic. Fonts de Sabadell Comerç Centre han assegurat que s'hi podran trobar "veritables oportunitats" perquè l'objectiu és que l'acció serveixi per "rematar" la campanya de rebaixes.
Pel que fa a la campanya d'enguany. Sabadell Comerç Centre ha assegurat que les vendes s'han mantingut en la mateixa línia que anys enrere, tot i que ha reconegut que l'activitat va ser molt bona els primers 15 dies de la campanya.
Sabadell Comerç Centre surt al carrer per posar punt i final a les rebaixes d'hivern
Una trentena d'establiments participen en la "Traca de rebaixes" que es farà aquest cap de setmana
ARA A PORTADA
-
«L’essència del Museu d’Història de Sabadell» i «La Revista Can Oriach», les dues exposicions que el MHS presenta per Festa Major Redacció
-
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques Redacció
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major Redacció
Publicat el 21 de febrer de 2017 a les 15:00
Et pot interessar
-
Economia Sabadell, líder en acompanyaments de reemprenedors
-
Economia Set empreses reben els primers Reconeixements Empresarials de PIMEC Vallès Occidental
-
Economia Alstom, Miquel Martí (Moventia) i el Sincrotró Alba, Premis Cambra de Sabadell 2023
-
Economia Nadia Calviño visita Sabadell i en lloa la trajectòria industrial
-
Economia GRÀFIC | L'atur puja a Sabadell al mes d'agost
-
Economia Consulta els 503 municipis on el Govern vol portar un caixer automàtic