El polígon industrial de Can Roqueta farà un rentat de cara i es millorarà per tal de modernitzar-lo i renovar-lo. En total es destinaran prop de 2,2 milions d’euros i la Diputació de Barcelona hi aportarà 1,7, l’Ajuntament 385.250 euros i 109.750 els aportaran l’Associació d’Empreses i Propietaris del Polígon d’Activitat Econòmica de Can Roqueta.
Les actuacions es faran durant 2019 i consistiran en la construcció d’una rotonda a la BV-140, que aportarà més seguretat i rapidesa; incrementar el número d’aparcaments de vehicles, també els aparcaments tancats per a bicicletes; ampliació de la línia d’autobús al sector i nous passos adaptats per millorar l’accessibilitat.
D’altra banda, es faran treballs en la línia de millorar la urbanització, paviments de calçada i de voreres, així com introduir càmeres de vigilància per afavorir la seguretat i enllumenat del tipus LED de baix consum i nou arbrat. Tot plegat, per revitalitzar aquest polígon de la ciutat i convertir-lo en un pol d’atracció.
S’invertiran 2,2 milions d’euros per millorar el polígon de Can Roqueta i ser pol d’atracció econòmica
Les diferents actuacions es duran a terme durant 2019
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de juliol de 2018 a les 17:00
Et pot interessar
-
Societat Arriba l’Aplec de Castellar Vell amb un concurs d'arrossaires i un extens programa d'activitats
-
Societat Tot a punt per a l'Aplec de la Salut de Sabadell
-
Societat Sabadell aprova el canvi d'usos en una part de l'entorn del riu Ripoll
-
Societat Projecten una ampliació de l'habitatge protegit a Sabadell
-
Societat Facultats buides a la UAB després de la gran apagada
-
Societat Nou accés al Portal Sud de Sabadell per connectar amb el polígon Sud-oest