Sis de cada deu turistes venen a Sabadell per negocis

Economia

Segons un estudi elaborat per Turisme de la Diputació de Barcelona

Publicat el 05 de juny de 2018 a les 16:02
Sabadell atrau negoci. Així es desprèn de l’informe Perfil i hàbits dels turistes a Sabadell 2017, encarregat per l’Ajuntament i elaborat per Turisme de la Diputació de Barcelona. El 61,3% dels visitants a la ciutat ho fa per motius professionals. Aquest percentatge arriba fins al 73,3% entre els turistes que arriben de la resta de l’Estat, el 53,1% els que ho fan fora de les fronteres i el en un 56,7 % dels visitants que provenen de Catalunya.

El document ha presentat a la persona que arriba a la capital del Vallès Occidental com, en el 77,8% dels casos un home del sexe masculí i d’edat mitjana de 43 anys. En línies generals provenen de França, Gran Bretanya, Portugal, Itàlia i Alemanya.

Una altra de les dades extretes d’aquesta feina és que la despesa per persona i dia a la ciutat és de 52,4 euros i fan una estada mínima de cinc nits.

La valoració global que fan és de 7,8 sobre 10 i gairebé la meitat, un 41,8%, recomanaria l’experiència. Aquest informe s’ha dut a terme a partir de 400 entrevistes, fetes entre el 8 de febrer i l’11 de desembre de 2017 a turistes a partir de 15 anys que van pernoctar entre 1 i 28 nits.
Escull Sabadell com la teva font preferida de Google