La rebaixa de pacients a l'UCI/semicrítics i a planta ha continuat en aquests primers dies de febrer, després d'una arrencada amb una reducció d'una vintena i que ha seguit fins aquest dijous, però amb un grau menor, set: de 149 hospitalitzats a 142.
Igual que amb l'inici de mes s'han alliberat llits de planta i de la unitat de crítics, quatre i tres, respectivament. En total, hi ha 103 persones a planta, lleument per sobre del centenar i prosseguint amb la línia engegada des del passat 24 de gener, quan va començar a atenuar la incidència, com també de les hospitalitzacions -n'hi havia 190-.
Amb relació a UCI/semicrítics hi ha 39 persones, el mateix nombre que el passat 28 de gener. D'aquesta manera, es manté la dinàmica descendent de fa ja una setmana.
Quant a les defuncions, el febrer ha portat, en els quatre primers dies, vuit morts, cinc de les quals entre dimecres i dijous. I prossegueix la línia dels últims dies de gener, el pitjor mes de la tercera onada amb 74 morts.
[plantillacoronavirus]
GRÀFIC Continua la reducció de la pressió hospitalària al Taulí
Societat
Es notifiquen cinc defuncions i s'eleven a vuit en quatre dies de febrer
ARA A PORTADA
-
-
-
Política Enquestes del 29-N: quin resultat hi haurà i quines majories seran viables? Roger Tugas Vilardell
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Societat Tres casos més de maltractament de nadons no detectats a temps: Salut obre una investigació Neus Climent
Publicat el
05 de febrer de 2021 a
les 19:24
Actualitzat el
05 de febrer de 2021 a les
19:45
Et pot interessar
-
Societat
La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA
-
Societat
La jutgessa envia a judici Santi Laiglesia, principal sospitós de la mort d'Helena Jubany
-
Societat
Desapareix una possible prova clau del cas Jubany 25 anys després
-
Societat
Santi Laiglesia, a un pas de judici per la mort d'Helena Jubany
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
La rehabilitació del Taulí escalarà fins als 70 milions d'euros
