Aquest Nadal no serà com la resta, la pandèmia ha obligat a cancel·lar les trobades familiars i la gent gran és una de les grans afectades. Per això, qualsevol mostra de caliu ha de servir d'alè per aquestes persones i això és el que s'ha plantejat a Castellar per fer entre les cinc residències del municipi.
Així, els 144 usuaris dels equipaments han rebut o ho faran postals nadalenques de la ciutadania, en una iniciativa impulsada pel Consell d'Infants, desenvolupat a través dels centres escolars.
Hi han participat 583 infants, adolescents i famílies dels centres, com també de la Ludoteca Municipal Les 3 Moreres, que ha fet d’equipament receptor de les postals. Es tracten de cartes personals, originals i creatives, amb un missatge afectuós, ja que cada nen sabia anticipadament a qui havia d’escriure. Els missatges rebuts han passat uns dies en quarantena abans d'arribar a destí.
Cartes de Nadal de la ciutadania que es reparteixen per les cinc residències de Castellar
Gairebé 600 persones hi participen, entre infants, adolescents i famílies
Ara a portada
Publicat el 25 de desembre de 2020 a les 12:00
Et pot interessar
-
Societat L’Aeroport de Sabadell tanca el primer trimestre amb un 3,7% més d'operacions
-
Societat Sabadell posa a punt les fonts d'aigua ornamentals
-
Societat Mor un ciclista en caure per un barranc en una sortida de via a la C-1415A a Castellar del Vallès
-
Societat Obres al carrer de la República: totes les afectacions a la mobilitat