Cartes de Nadal de la ciutadania que es reparteixen per les cinc residències de Castellar

Gairebé 600 persones hi participen, entre infants, adolescents i famílies

Publicat el 25 de desembre de 2020 a les 12:00
Aquest Nadal no serà com la resta, la pandèmia ha obligat a cancel·lar les trobades familiars i la gent gran és una de les grans afectades. Per això, qualsevol mostra de caliu ha de servir d'alè per aquestes persones i això és el que s'ha plantejat a Castellar per fer entre les cinc residències del municipi. 

Així, els 144 usuaris dels equipaments han rebut o ho faran postals nadalenques de la ciutadania, en una iniciativa impulsada pel Consell d'Infants, desenvolupat a través dels centres escolars. 

Hi han participat 583 infants, adolescents i famílies dels centres, com també de la Ludoteca Municipal Les 3 Moreres, que ha fet d’equipament receptor de les postals. Es tracten de cartes personals, originals i creatives, amb un missatge afectuós, ja que cada nen sabia anticipadament a qui havia d’escriure. Els missatges rebuts han passat uns dies en quarantena abans d'arribar a destí.