La Policia Municipal de Sabadell va detenir aquest dimecres a la tarda, a les 19.58 hores, un home de 60 anys, que presentava símptomes d'anar begut, segons el cos policial, que fuig del lloc després de xocar contra dos vehicles estacionats a la plaça del Sol.
El van trobar poc després i, tal com ha relatat la Policia, "presentava símptomes de trobar-se sota la influència de begudes alcohòliques" i es va negar a sotmetre's al test d'alcoholèmia, cosa que és obligatòria per a tota persona que circuli amb un vehicle per la via pública.
Per aquest motiu, els agents el van denunciar com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat vial per negar-se a sotmetre's a les proves. A més, sempre segons el relat policial, va increpar els policies i el van acabar detenint acusat d'un delicte d'atemptat agents de l'autoritat. En total, va intervenir una unitat del cos.
Detenen un conductor amb símptomes d'anar begut que fuig en xocar contra dos vehicles estacionats a Gràcia
Es nega a sotmetre's a la prova d'alcoholèmia i acaba detingut per increpar els agents
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de juliol de 2021 a les 16:49