Segons el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), aquest dimarts hi haurà cel serè en general, amb alguns núvols d'evolució diürna aïllats durant les hores centrals del dia a punts de la serralada litoral i prelitoral, així com al Prepirineu. A banda, al final del dia es formaran alguns núvols baixos al litoral sud.
Temperatura mínima semblant i màxima semblant o lleugerament més alta. Ara bé, al quadrant nord-est la mínima serà lleugerament més baixa i la màxima lleugerament més alta. La mínima oscil·larà entre 0 i 5 ºC al Pirineu, entre 2 i 7 ºC al Prepirineu, entre 4 i 9 ºC a la depressió Central, entre els 6 i 11 ºC al prelitoral i entre els 10 i 15 ºC al litoral.
La màxima es mourà entre els 18 i 23 ºC al Pirineu, entre els 22 i 27 ºC al Prepirineu, l'interior del quadrant nord-est i el litoral, i entre 24 i 29 ºC a la resta de la depressió Central, el prelitoral i la vall de l'Ebre.
Dimarts amb continuïtat d'un ambient més aviat estiuenc
Aneu a un parc temàtic o al santuari, serà un dia de màniga curta
ARA A PORTADA
-
La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Polèmica en la celebració de l'ascens del Sabadell: el porter Diego Fuoli incita l'afició a insultar Pedro Sánchez Redacció
-
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
-
-
Publicat el
13 de maig de 2019 a
les 21:00
Actualitzat el
13 de maig de 2019 a les
21:23
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
-
Societat La polèmica discoteca Waka desafia l'ordre de tancament
-
Societat
Andanes i trens plens a Sabadell en la primera jornada de vaga a FGC
-
Societat
Renfe tira de l'autocar de la Unió Esportiva Castellar per portar passatgers de l'R4
