El 30è Festival Internacional Blues de Cerdanyola, celebrat de l'1 al 10 d'octubre, ha tancat amb la suspensió d'un únic concert entre la vintena d'actuacions que hi havia programades i que han acabat duent-se a terme amb totes les localitats exhaurides poques hores després d'oferir-se al públic.
L'únic però al certamen d'enguany ha estat la cancel·lació de la pujada a l'escenari dels britànics Errol Linton per problemes amb la concessió del visat per actuar a la localitat vallesana. Era un dels atractius del cartell d'enguany. En el seu lloc van fer-ho els grups Rambalaya i Cheap Bliss.
El festival s'ha dividit per diferents parts de la població, amb el Mercat de Les Fontetes, la masia Can Fatjó, l’amfiteatre de Can Serraperera i Can Cordelles, cosa que han permès que la ciutadania descobrís una part destacada del patrimoni de la ciutat.
L’organització, formada per una comissió ciutadana i l’Ajuntament de Cerdanyola, ha destacat en especial la col·laboració del públic per adaptar-se a les restriccions marcades per la Covid-19 que han alterat la celebració dels concerts i activitats. La col·laboració de tots "han fet possible que durant dues setmanes hagi estat una de les capitals del blues mundial". Ja han començat a treballar en la propera edició, la 31a.
El 30è Festival Internacional Blues de Cerdanyola tanca amb la suspensió d'un únic concert
Societat
És per problemes de visat, l'únic però del certamen
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Més busos interurbans i dues noves rutes: consulta les tretze línies reforçades aquest setembre Neus Climent / Agències
-
Cultura Sabadell alça el teló de la seva Festa Major amb el pregó del Gran Germán Antonio Ramos Llauradó
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol Antonio Ramos Llauradó
Publicat el
12 d’octubre de 2021 a
les 12:00
Et pot interessar
-
Societat
Ferrocarrils oferirà servei ininterromput durant la Festa Major de Sabadell
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus
-
Societat
Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
