Aquest cap de setmana tindrà lloc la Festa Galega que cada any organitza el Centro Galego Nós, arribant enguany a la seva 25ena edició. A diferència d'altres anys, enguany la celebració es farà al costat de l'Hotel Sabadell, a la Plaça Catalunya, on s'hi desenvoluparan tots els actes del programa. Així mateix, durant tot el cap de setmana, hi haurà actuacions musicals, de dansa i un bar-restaurant on es podran degustar productes gallecs de primera qualitat.
La Festa Galega començarà amb el pregó aquest vespre a les 21:45 hores i seguirà l'atuació de l'Orquestra Titànic, que tindrà al seu càrrec tots els balls de la festa. Dissabte tindrà lloc un dinar d'autoritats, diverses actuacions dels grups de balls i dansa de l'Agrupación Andaluza de San Sebastián de los Ballesteros i les del Grup de Gaiteiros del Centro Galego Nós.
La festa Galega coincideix amb la mostra Galicia Avui - Galicia Hoxe. A l'esdeveniment hi assistiran personalitats de l'Ajuntament de Sabadell, de la Xunta de Galícia i de la Generalitat de Catalunya, així com representants d'altres entitats i associacions, socis, sòcies i simpatitzants.
ARA A PORTADA
-
Menys restriccions per la pesta porcina: què es pot fer i què no a Collserola i a la resta d'espais naturals? Arnau Urgell i Vidal
-
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
Publicat el 05 de juny de 2015 a les 18:17
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
-
Societat
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública»
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
