Aquest cap de setmana tindrà lloc la Festa Galega que cada any organitza el Centro Galego Nós, arribant enguany a la seva 25ena edició. A diferència d'altres anys, enguany la celebració es farà al costat de l'Hotel Sabadell, a la Plaça Catalunya, on s'hi desenvoluparan tots els actes del programa. Així mateix, durant tot el cap de setmana, hi haurà actuacions musicals, de dansa i un bar-restaurant on es podran degustar productes gallecs de primera qualitat.
La Festa Galega començarà amb el pregó aquest vespre a les 21:45 hores i seguirà l'atuació de l'Orquestra Titànic, que tindrà al seu càrrec tots els balls de la festa. Dissabte tindrà lloc un dinar d'autoritats, diverses actuacions dels grups de balls i dansa de l'Agrupación Andaluza de San Sebastián de los Ballesteros i les del Grup de Gaiteiros del Centro Galego Nós.
La festa Galega coincideix amb la mostra Galicia Avui - Galicia Hoxe. A l'esdeveniment hi assistiran personalitats de l'Ajuntament de Sabadell, de la Xunta de Galícia i de la Generalitat de Catalunya, així com representants d'altres entitats i associacions, socis, sòcies i simpatitzants.
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juny de 2015 a les 18:17
Et pot interessar
-
Societat Condemnat per abusar i prostituir la seva cosina menor a Barberà del Vallès
-
Societat Condemnen dos acusats del «cas Mercuri» per irregularitats en unes obres particulars a Sabadell
-
Societat La UAB aprova una declaració per reforçar la seva oposició a la situació a Palestina
-
Societat Badia del Vallès encara la retirada de l'amiant sense un calendari clar i amb dubtes per part del veïnat
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel