La pandèmia s'ha desbocat amb l'arrencada del nou any a Sabadell. El risc de rebrot s'ha disparat aquesta setmana a la ciutat i ha establert un rècord. Per primera vegada ha superat el miler de punts. Concretament, s'ha situat en els 1.019, segons dades del Departament de Salut. 
En només cinc dies s'ha multiplicat per més de dos, passant de 431 -el dia de Reis- als 1.019 actuals, en un creixement exponencial i que mai havia experimentat amb aquesta rapidesa en tota la pandèmia. 
L'anterior rècord es va donar el 26 d'octubre, quan es van assolir els 948 punts, després d'un mes, també va començar l'increment curiosament el dia 6, amb crescuda continuada al llarg dels dies. A partir del tram final del mes va començar a desplomar-se fins arribar a col·locar-se lleument per sobre del centenar, va ser a les portes del pont de la Constitució, a principis de desembre. 
El 2021 va començar a la localitat vallesana per sobre dels 500 punts de risc de rebrot i amb una dinàmica clarament en descens, però, en aquesta segona setmana sencera del nou any s'ha disparat aquest valor. La velocitat de contagi (l'Rt) també ha pujat fins a l'1,89. 
[plantillacoronavirus]
							
																					
														
								El risc de rebrot es dispara i estableix un rècord a Sabadell
Supera per primera vegada el miler de punts
ARA A PORTADA
- 
													
													
															
															 - 
													20 detinguts i més de 160 denúncies en el novè dispositiu «Kanpai» contra la multireincidència Redacció
															 - 
													«Només queda que els accionistes enterrin l'opa»: ofensiva final del Sabadell per frenar el BBVA Redacció
															 - 
													
													
															
															 - 
													Gabriel Fernàndez, portaveu d'ERC a Sabadell, deixa el partit per desavinences amb la direcció Redacció
															 
Publicat el 15 de gener de 2021 a les 18:25
										Actualitzat el 15 de gener de 2021 a les 18:46
									
								Et pot interessar
- 
												
												Societat
												La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
											 - 
												
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
 - 
												
												Societat
												Sabadell posarà en marxa la zona de baixes emissions el pròxim dilluns 15 de setembre
											 - 
												
												Societat
												La inversió municipal per aclimatar les escoles de Sabadell suma més de 6 milions d’euros
											 - 
												
												Societat
												Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Sabadell
											 - 
												
												Societat
												On i quan puc anar a recollir el mocador per a la Festa Major?
											 
