Els treballadors de Nissan han convocat un acte de protesta a Sant Cugat del Vallès, mantenint viva la seva lluita per la continuïtat de les plantes automobilístiques catalanes i protegir els seus llocs de treball.
Una acció que busca informar la ciutadania santcugatenca que un veí del municipi és l'encarregat d'executar la decisió de la multinacional japonesa de tancar les plantes de Nissan a Catalunya, que deixarà sense feina a unes 25.000 persones.
Des de Comissions Obreres insisteixen en que el tancament de les fàbriques seria un "greu error" i demanen a la direcció de Renault, responsable en l'àmbit europeu de l'aliança Nissan-Renault-Mistubishi, a buscar una alternativa industrial per a les plantes, que segons diuen, "han demostrat sobradament la seva capacitat productiva i una plantilla altament qualificada".
Els sindicats ja han anunciat que no negociaran acomiadaments i des del comitè d'Empresa exigeixen un "pla industrial de futur per a les fàbriques catalanes" que garanteixi l'ocupació dels treballadors.
[noticiadiari]2/201598[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201487[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201411[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201075[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200939[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Els treballadors de Nissan convoquen un acte de protesta a Sant Cugat
La manifestació tindrà lloc aquest dijous, 25 de juny, a les 18 h
ARA A PORTADA
-
-
Dos anys del 28-M: com estan les quatre capitals del país? D. Cobo / B. Surroca / À. Llobet / A. Ramos
-
-
Per què no m'ha arribat l'alerta al mòbil durant el simulacre de Protecció Civil? Lluís Girona Boffi
-
Quines poblacions de Catalunya es beneficiarien del tren orbital que planteja el Govern? Anna Mira Perich
Publicat el 24 de juny de 2020 a les 16:00
Et pot interessar
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel
-
Societat Les deficiències de construcció només afecten l'edifici sinistrat: tot el que sabem de Via Sabadell
-
Societat Cinc persones hospitalitzades arran d'un incendi a un tercer pis del carrer de Prullans de Sabadell
-
Societat Els comerços de Via Sabadell es mantenen tancats l'endemà del despreniment mortal
-
Societat Polèmica a Sabadell per un taller d'iniciació al sadomasoquime