Instagram és una de les xarxes socials amb més èxit arreu del món i una de les que més creix pel que fa a seguidors. Tenint en compte això, no és d'estanyar que les empreses vulguin ser presents en aquesta plataforma. Per tal de satisfer les demandes de les companyies i, evidentment guanyar diners, l'equip d'Instagram ha incorporat l'opció Shopping a l'estat espanyol -l'any passat ja s'havia provat a Estats Units-.
Aquesta nova funció permet a les empreses etiquetar productes en les seves publicacions, de manera que el preu apareix sobre la imatge. En clicar sobre aquesta etiqueta, l'usuari accedeix a una fotografia detallada del producte i té l'opció de comprar-lo de manera directa.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qM-qSTwI2iY[/youtube]
Instagram incorpora una nova funció
Novetats a una de les xarxes socials amb més èxit arreu del món i una de les que més creix pel que fa a seguidors
Ara a portada
Publicat el 01 d’abril de 2018 a les 18:00
Et pot interessar
-
Mor el regidor d'ERC a Castellar Ferran Rebollo
-
Anna Lara: «Que l'aigua regenerada de Sabadell s'utilitzi per regar camps de golf ens sembla un despropòsit»
-
L'acord de pressupostos de la Generalitat inclou l'Hospital Ernest Lluch i el túnel d'Horta
-
El PSC unificarà les federacions del Vallès Occidental