Segons el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), aquest dimecres cel serè o poc ennuvolat pel pas d'alguns núvols alts. A partir de la tarda arribaran i es formaran alguns intervals de núvols a l'extrem oest del país i al quadrant nord-oest. A banda, hi haurà intervals de núvols baixos al litoral, preferentment al sector sud. A partir de mitja tarda es faran més abundants i extensos. A la tarda són possibles alguns ruixats minsos a l'extrem nord del Pirineu Occidental.
Temperatura mínima entre lleugerament i moderadament més baixa, sobretot a ponent. Els valors es mouran entre 7 i 12 ºC al Pirineu, entre 11 i 16 ºC al Prepirineu i a la depressió Central, entre 13 i 18 ºC al prelitoral i al litoral nord, i entre 15 i 20 ºC a la resta del litoral. Hi haurà inversió tèrmica matinal.
La temperatura màxima baixarà lleugerament a l'extrem nord-est, pujarà lleugerament a ponent, a l'interior de les Terres de l'Ebre i a la Catalunya Central. A la resta es mantindrà sense canvis importants. Els valors oscil·laran entre 30 i 35 ºC a ponent, a la Catalunya Central i a l'interior de les Terres de l'Ebre, entre 23 i 28 ºC al litoral, i entre 28 i 33 ºC a la resta del territori.
Instal·lats en un ambient estiuenc
Temperatures, a les hores centrals, que poden superar els 30 graus
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de juny de 2019 a les 22:00
Actualitzat el 18 de juny de 2019 a les 22:39
Et pot interessar
-
Societat
Un terratrèmol nocturn desperta veïns del Vallès
-
Societat
Surt de la presó l'acusat d'assassinar Helena Jubany
-
Societat
Una dona en estat crític per la caiguda d'un fanal a Sabadell durant el temporal
-
Societat
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
-
Societat
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública»
