L'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès s'ha pronunciat aquesta tarda sobre la nova agressió sexual que s'ha produït aquest divendres a la discoteca Waka, exigint el tancament immediat d'aquest establiment d'oci nocturn. "És intolerable que la Generalitat segueixi permetent una activitat on les agressions sexuals són reiterades", diu l'Ajuntament en un comunicat, en què també asseguren que com a municipi no tenen la competència per ordenar-ne el tancament i que són "innombrables" les vegades que ho han demanat a la subdirecció general d'Espectacles Públics i Activitats recreatives que ho faci.
El Consistori ha volgut mostrar el "suport incondicional" a la víctima, a més d'oferir-se a acompanyar-la i assessorar-la, tot rebutjant qualsevol mena d'agressió sexual contra les dones, actes que "atempten contra un dels drets humans més fonamentals d'una persona com és la llibertat sexual, i que perpetua la discriminació, les desigualtats i el patriarcat", diuen en un comunicat.
"Ens preguntem què més ha de passar perquè l'autoritat competent actuï", etziba el Consistori, que adverteix que, "per les seves dimensions", no pot garantir la seguretat i integritat de les persones.
De fet, una Junta de Seguretat Local del passat mes de maig ja va revelar que la discoteca havia concentrat 160 actuacions policials, 46 agressions i 36 detencions, 3 de les quals per violació.
L'Ajuntament de Sant Quirze exigeix el tancament immediat de la discoteca Waka
Societat
"Ens preguntem què més ha de passar perquè l'autoritat competent actuï", etziba el Consistori
ARA A PORTADA
-
Successos Mor un home de 34 anys en un xoc frontal a la BV-1248 a Sabadell: un dels cotxes era robat Redacció
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus Redacció
-
Política Unes 150 persones es manifesten a Sabadell per reclamar l’aplicació de l’amnistia als CDR Redacció
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el
12 de juliol de 2022 a
les 18:41
Actualitzat el
12 de juliol de 2022 a les
18:59
Et pot interessar
-
Societat
Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
