Una vintena de teatres celebraran el pròxim 27 de març una jornada de portes obertes amb motiu de la celebració el Dia Mundial del Teatre i oferiran visites guiades perquè el públic pugui conèixer les interioritats de les sales.
Algunes de les sales oferiran activitats especials, com la presentació al Teatre Tívoli del musical coprotagonitzat per Àngel Llacer La Jaula de Las Locas, un assaig obert al Teatre Victòria de El despertar de la primavera, una trobada amb tuitaires relacionats amb les arts escèniques a la Sala Miguel Hernández de Sabadell i l'exposició Gaudí Visual Gallery al Teatre Gaudí, entre d'altres iniciatives. D'altra banda, el dia abans s'entregaran els XX Premis de la Crítica de les Arts escèniques en una cerimònia a La Villarroel.
Un altre dels plats forts també serà l'itinerari escènic per la ciutat amb Bus Turístic, un recorregut que portarà als participants per diferents espais de la ciutat on s'ha fet i es fa teatre. A partir de les 11 del matí, un mateix bus turístic farà 4 viatges en diferents horaris (11 h, 12 h, 17 h i 18 h) que tindran com a punt de sortida i d’arribada la parada de davant del Hard Rock Cafè de Plaça Catalunya. Aquesta activitat és gratuïta i està obert a tota la ciutadania que vulgui conèixer la història teatral de Barcelona.
El Tantarantana teatre, que enguany rep el Premi de la Crítica a la sala 2017 pel seu programa El Cicló, també obre les seves portes als ciutadans per conèixer de prop les interioritats del teatre, el DMT i coincidint amb la celebració dels seus 25 anys d'història. Es faran presentacions de El Cicló (Cicle de Companyies Independents en Residència) i es farà un brindis amb cervesa.
Els teatres que participaran en aquesta acció l’Almeria Teatre, Sala Fènix, La Puntual, Teatre Victòria, Teatre Poliorama, La Seca, Tantarantana, Porta 4, Sant Andreu Teatre, Akadèmia, Condal, Goya, Romea, La Villarroel, Sala Beckett, Teatre Tívoli, Teatre Nacional de Catalunya i la Sala Miguel Hernández (Sabadell).
LaSala Miguel Hernández se suma al Dia Mundial del Teatre, us expliquem com
Societat
Una vintena de sales celebraran una jornada de portes obertes
ARA A PORTADA
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Política El ple de Sabadell votarà reprovar el regidor de Vox que va simular un tret al clatell Gerard Mira
-
Política Un regidor de Vox a Sabadell fa veure que dispara «un tret a la nuca» a una membre dels Comuns Gerard Mira
-
Publicat el
25 de març de 2018 a
les 14:00
Actualitzat el
26 de març de 2018 a les
11:29
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
Detectat un cas de sarna en una escola bressol de Sabadell
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol
-
Societat
Ferrocarrils oferirà servei ininterromput durant la Festa Major de Sabadell
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus
-
Societat
Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell
