El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, defensa que cal una mirada més amplia en el debat sobre els impostos a l’hora de definir quines són les fórmules per incentivar l’economia. Puigdemont ho ha dit a Sabadell, on ha participat a la tercera edició de la Jornada primaveral sobre indústria que se celebra a la seu de la Fundació per la Indústria de Sabadell.
El president de la Generalitat ho ha dit en resposta a la interpel·lació que li ha fet el president de la Fundació, Josep Bombardó. “La pujada d’impostos frena i desmotiva l’activitat, és asfixiant, compte, que de tan munyir la vaca no se’ns torni tísica”, ha expressat en la presentació de la ponència de Puigdemont.
Al seu torn, el president ha sortit al pas assegurant que cal analitzar tots els escenaris possibles. “No donem per fet que una cosa dolenta a priori ho hagi de ser, no dic que hagin de pujar els impostos, però el debat s’ha de fer amb una mirada més àmplia”, ha contestat.
Bombardó també ha retret l’actual model econòmic, que compta amb salaris de 800 euros i precarietat, segons el president de la Fundació, assegurant que cal esmerçar esforços en millorar les condicions dels ciutadans abans de dur a terme altres accions, com el procés independentista. “Més d’un 80% dels catalans estaria a favor, segons el darrer CEO, de fer una consulta sobre la independència de Catalunya, i això no ha servit perquè els que tenen el poder ho acceptin, tot i que no ho farien si tingués el suport del 100%”, ha afegit Puigdemont.
En la matèria que ocupava la trobada, la denominada quarta revolució industrial o Indústria 4.0, el president de la Generalitat ha destacat la voluntat del govern de comptar amb el consens i la col·laboració de tots els agents implicats en aquest sector i convocar el Pacte Nacional per la Indústria: “Són actors diferents, amb reptes diferents, però coincidim en què cal una estratègia que acompanyi per estimular l’activitat empresarial”, ha expressat.
Puigdemont defensa una mirada àmplia davant del debat de pujada d'impostos
El president de la Generalitat assegura que una opció aparentment dolenta no té per què ser-ho | Recorda que un 80% dels catalans voldrien celebrar una consulta

- Gasol entrenant amb la samarreta del Barça fa anys -
- FCB
ARA A PORTADA
-
-
Dos anys del 28-M: com estan les quatre capitals del país? D. Cobo / B. Surroca / À. Llobet / A. Ramos
-
Badia del Vallès encara la retirada de l'amiant sense un calendari clar i amb dubtes per part del veïnat Redacció
-
El Banc Sabadell «no és imprescindible»: les raons de Competència per avalar l'opa Pep Martí i Vallverdú
-
Quines poblacions de Catalunya es beneficiarien del tren orbital que planteja el Govern? Anna Mira Perich
Publicat el 17 de maig de 2016 a les 17:13
Actualitzat el 17 de maig de 2016 a les 17:32
Et pot interessar
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel
-
Societat Les deficiències de construcció només afecten l'edifici sinistrat: tot el que sabem de Via Sabadell
-
Societat Cinc persones hospitalitzades arran d'un incendi a un tercer pis del carrer de Prullans de Sabadell
-
Societat Els comerços de Via Sabadell es mantenen tancats l'endemà del despreniment mortal
-
Societat Polèmica a Sabadell per un taller d'iniciació al sadomasoquime