Aquest dissabte compta amb diverses propostes, us en destaquem algunes:
Pilat
Teatre Sant Vicenç. Montllor i Pujal, 103, 22.00 hores, 10 euros
L’obra s’escenifica en els temps convulsos al segle I, a Judea, i parteix de la història d’un home que va viure un episodi excepcional de la història i que, amb les seves decisions, va contribuir de forma decisiva a canviar el curs de la nostra civilització.
Joseph i l’increïble abric en technicolor
Teatre del Sol. Carrer del Sol, 99. 18.00 hores, 20 euros
Deu anys després de la seva primera estrena, amb més de 100 funcions realitzades, la majoria d’ella amb les entrades exhaurides, el musical “Joseph i l’increïble abric en technicolor” torna ara al Teatre del Sol.
ARA A PORTADA
-
La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Polèmica en la celebració de l'ascens del Sabadell: el porter Diego Fuoli incita l'afició a insultar Pedro Sánchez Redacció
-
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
-
-
Publicat el
30 de març de 2018 a
les 23:00
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
-
Societat La polèmica discoteca Waka desafia l'ordre de tancament
-
Societat
Andanes i trens plens a Sabadell en la primera jornada de vaga a FGC
-
Societat
Renfe tira de l'autocar de la Unió Esportiva Castellar per portar passatgers de l'R4
