
Els treballs sobre l'aparcament de terra Foto: Albert Hernàndez

Les màquines actuant a la zona Foto: Albert Hernàndez
Una màquina aplanant el terreny Foto: Albert Hernàndez

S'està treballant a tota l'extensa àrea Foto: Albert Hernàndez
Doncs, aquesta setmana han començat a treballar màquines per dur a terme tasques de manteniment i reparació. S'està fent una estabilització del terreny, perquè el pas de vehicles no aixequin la mateixa pols.
Es tracten d'uns treballs que l'Ajuntament porta a terme habitualment en aquest tipus d'emplaçaments d'estacionament de vehicles. Ha descartat que s'estigui preparant per a un futur ús o projecte. De fet, Serracant en la seva piulada avisava que "seguim treballant en la definició".
Després d'anys de demandes veïnals arrangem el solar d'Av. Lluís Companys i Av. Paraires. Mentrestant seguim treballant en la definició d'un projecte per un enclavament fonamental de la ciutat. pic.twitter.com/9k9aQX3eVR
— Maties Serracant (@mserracant) 17 d’abril de 2018