El polígon industrial de Can Roqueta farà un rentat de cara i es millorarà per tal de modernitzar-lo i renovar-lo. En total es destinaran prop de 2,2 milions d’euros i la Diputació de Barcelona hi aportarà 1,7, l’Ajuntament 385.250 euros i 109.750 els aportaran l’Associació d’Empreses i Propietaris del Polígon d’Activitat Econòmica de Can Roqueta.
Les actuacions es faran durant 2019 i consistiran en la construcció d’una rotonda a la BV-140, que aportarà més seguretat i rapidesa; incrementar el número d’aparcaments de vehicles, també els aparcaments tancats per a bicicletes; ampliació de la línia d’autobús al sector i nous passos adaptats per millorar l’accessibilitat.
D’altra banda, es faran treballs en la línia de millorar la urbanització, paviments de calçada i de voreres, així com introduir càmeres de vigilància per afavorir la seguretat i enllumenat del tipus LED de baix consum i nou arbrat. Tot plegat, per revitalitzar aquest polígon de la ciutat i convertir-lo en un pol d’atracció.
S’invertiran 2,2 milions d’euros per millorar el polígon de Can Roqueta i ser pol d’atracció econòmica
Societat
Les diferents actuacions es duran a terme durant 2019
ARA A PORTADA
-
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus Redacció
-
Política Unes 150 persones es manifesten a Sabadell per reclamar l’aplicació de l’amnistia als CDR Redacció
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el
12 de juliol de 2018 a
les 17:00
Et pot interessar
-
Societat
Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
