ERC ha registrat fins a les 16 hores d'aquest diumenge una participació del 41,94% en les eleccions a la nova direcció del partit, amb un total de 3.807 vots, ha informat la formació política a Europa Press.
A aquesta hora, ja han votat més persones que les que van votar en total en les seves eleccions internes a 2015 (2.416 vots, un 32,92% de participació) i 2011 (3.249 vots, 44,77% de participació).
Els militants d'ERC poden votar de forma telemàtica entre les 9.00 i les 20.00 de diumenge, mentre que els que vagin a un dels 18 punts de votació poden fer-ho entre les 10 i les 19 hores.
Un 42% de participació a les quatre de la tarda per elegir la direcció d'ERC
La xifra ja és més alta que el total de les dues anteriors eleccions internes
ARA A PORTADA
-
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública» Redacció
-
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany Marc Orts i Cussó
-
Comarca a comarca, així evoluciona l’economia catalana segons l’Anuari Econòmic Comarcal de BBVA Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
Publicat el 15 de setembre de 2019 a les 16:56
Et pot interessar
-
Mor el regidor d'ERC a Castellar Ferran Rebollo
-
Anna Lara: «Que l'aigua regenerada de Sabadell s'utilitzi per regar camps de golf ens sembla un despropòsit»
-
L'acord de pressupostos de la Generalitat inclou l'Hospital Ernest Lluch i el túnel d'Horta
-
El PSC unificarà les federacions del Vallès Occidental
-
ERC s'integra al govern socialista de Barberà del Vallès
-
Sabadell inicia la prova pilot dels autobusos d'hidrogen
