L’informe encarregat per l’Ajuntament de Sabadell sobre l’estat del nomenclàtor ja ha comptat amb tot tipus de reaccions. En concret, les dels quatre socis de govern han coincidit en rebutjar les lectures que se’n desprenien. Tot plegat, a través de les xarxes socials. La Crida per Sabadell, aquest dimecres mitjançant un comunicat, ha sortit al pas de les especulacions per intentar tancar la polèmica generada.
Unitat pel Canvi, en paral·lel, n'ha emès un altre en el que ha reclamat la retirada “immediata” de l’informe a la Regidoria de Cultura i ha apuntat que traslladarà a la resta de formacions del consistori “mesures que reforcin una millor coordinació i cohesió per evitar que aquestes situacions es puguin tornar a repetir”.
El partit ha reivindicat “la riquesa” que suposa la pluralitat d’aportacions culturals universals a la cultura catalana com a exemple del valor que té en sí mateix el concepte de cultura. Ha refermat el compromís per a “la correcta aplicació” de la Llei de Memòria Històrica al nomenclàtor de Sabadell.
Unitat pel Canvi reclama la retirada «immediata» de l’informe
Societat
Assegura que buscarà mesures de "cohesió i coordinació" per evitar aquestes situacions en el futur
- El ple del Congrés, aquest dijous -
- Congrés
ARA A PORTADA
-
Societat Tres casos més de maltractament de nadons no detectats a temps: Salut obre una investigació Neus Climent
-
Societat La jutgessa envia a judici Santi Laiglesia, principal sospitós de la mort d'Helena Jubany Neus Climent
-
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Successos Desarticulen a Sabadell una organització que facilitava l'entrada irregular de migrants dominicans a Europa ACN
Publicat el
16 d’agost de 2017 a
les 18:10
Actualitzat el
16 d’agost de 2017 a les
18:23
Et pot interessar
-
Societat
Santi Laiglesia, a un pas de judici per la mort d'Helena Jubany
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
La rehabilitació del Taulí escalarà fins als 70 milions d'euros
-
Societat
Detectat un cas de sarna en una escola bressol de Sabadell
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol
-
Societat
Ferrocarrils oferirà servei ininterromput durant la Festa Major de Sabadell
