El sobiranisme ha tornat a exhibir la seva força aquest dissabte a Barcelona amb la manifestació que han convocat l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) i Òmnium per reclamar l'excarceració dels presos polítics. Unes 750.000 persones, segons la Guàrdia Urbana, han omplert 3,3 kilòmetres del carrer Marina, però no només allà han mostrat el seu caràcter reivindicatiu.
Un cop acabada la marxa, molts manifestants han optat per agafar el tren a l'estació de Rodalies d'Arc de Triomf per tornar a casa, i han entonat "Els Segadors". L'himne català ha estat un dels protagonistes de la tarda, i és que durant la marxa els participants l'han cantat espontàniament en diversos moments, i també ha posat punt i final als parlaments.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=49dAVChIPkY[/youtube]
VÍDEO Els manifestants entonen «Els Segadors» mentre esperen el tren a la línia del Vallès de Rodalies
Un nodrit grup de passatgers canten l'himne català a l'estació de Rodalies d'Arc de Triomf després de la marxa per reclamar l'excarceració dels presos polítics
Publicat el 11 de novembre de 2017 a les 23:42
Et pot interessar
-
Societat
La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA
-
Societat
La jutgessa envia a judici Santi Laiglesia, principal sospitós de la mort d'Helena Jubany
-
Societat
Desapareix una possible prova clau del cas Jubany 25 anys després
-
Societat
Santi Laiglesia, a un pas de judici per la mort d'Helena Jubany
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
La rehabilitació del Taulí escalarà fins als 70 milions d'euros
