30
d'abril
de
2021, 14:00
Actualitzat:
16:52h
Un error amb les targetes Mastercard provoca que a diversos clients els cobrin dues vegades la mateixa compra en diverses cadenes i establiments de l'Estat espanyol. Segons ha confirmat la companyia, aquesta situació s'ha produït "en un nombre limitat de transaccions", sense especificar quantes.
Algunes de les empreses afectades ja han començat a posar-se en contacte amb els seus clients a través de les xarxes socials com, per exemple, Carrefour. Segons la companyia, el doble cobrament s'hauria produït en compres realitzades el passat cap de setmana, dissabte 24 i diumenge 25 d'abril, a diversos centres d'Espanya, inclòs el Carrefour del Centre Comercial Sant Cugat.
Algunes de les empreses afectades ja han començat a posar-se en contacte amb els seus clients a través de les xarxes socials com, per exemple, Carrefour. Segons la companyia, el doble cobrament s'hauria produït en compres realitzades el passat cap de setmana, dissabte 24 i diumenge 25 d'abril, a diversos centres d'Espanya, inclòs el Carrefour del Centre Comercial Sant Cugat.
L'establiment afirma que està treballant amb Mastercard per identificar els pagaments erronis i tornar els diners "al més aviat possible". En principi, els afectats no hauran de fer cap gestió, ja que la companyia informa que els "reemborsaments ja s'estan processant" i que rebran la part corresponent al seu compte bancari durant els propers dies.@CarrefourES tengo un cobro duplicado realizado en el Carrefour de Majadahonda. Que debo hacer para solicitar que se solucione?
— Iñaki Arechaga (@iarechaga) April 27, 2021