Segueix augmentant el nombre de morts a Catalunya pel Covid-19, i a ritme superior al de dies anteriors. En les darreres 24 hores han perdut la vida per la infecció 94 persones, la xifra més alta des que va arribar la pandèmia a Catalunya. Amb aquestes dades, el saldo de morts s'eleva a 339. Pel cantó positiu, aquest dilluns s'han comptabilitzat 27 altes, i la suma total de persones que han superat la malaltia és de 755.
Quant a nous contagis, la xifra d'aquest dilluns és de 1.939, rècord absolut fins ara, superant de molt els 1.221 del dia anterior. Amb aquestes xifres, el total de positius acumulats és ara de 7.864. Del total d'afectats, 658 estan greus.
Pel que fa al brot d'Igualada, Salut confirma un total acumulat de 292 positius de coronavirus SARS-CoV-2 des que es va declarar el brot. 36 persones han mort amb la Covid-19 en aquest brot.
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198343[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198401[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197894[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198165[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
94 morts en les darreres 24 hores a Catalunya pel coronavirus
Societat
La xifra és el nou récord de defuncions en un dia, i el total acumulat ja puja a 339, però les altes sumen 755
ARA A PORTADA
- Carles Bellsolà
- Excap d'Edició de Nació
Publicat el
23 de març de 2020 a
les 20:32
Et pot interessar
-
Societat
Troben un cadàver al carrer Joaquim Costa, al barri del Raval de Barcelona
-
Societat El Govern reivindica una Catalunya de «respecte i dignitat» davant els discursos d'odi i l'LGTBI-fòbia
-
Societat
Els Castellers de Barcelona «s'aixequen» a Chillon i Lausana en la gira per Suïssa
-
Societat
Detenen un home que va estafar més de 20.000 euros a una dona gran a Vilassar de Mar
-
Societat
Les agències de viatge esperen un estiu “actiu” amb més reserves d’última hora i destinacions properes
-
Societat
L'Orgull LGTBIQ+ 2026 enceta un mes ple de reivindicacions: totes les activitats a Catalunya
