El jutjat d'instrucció número 3 de Valls ha ordenat presó provisional sense fiança per a dos homes i una dona detinguts pels Mossos d'Esquadra en relació amb la mort d'un altre home al municipi. La titular del jutjat ha pres declaració a tots tres aquest divendres i la causa està oberta per delicte d'homicidi, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.
També ha pres declaració a una quarta persona, una altra dona que ha quedat en llibertat provisional amb obligació de comparèixer cada setmana al jutjat. El cos de la víctima va ser trobat dimarts, i el mateix dia hi va haver el primer detingut. El segon es va detenir l'endemà i una de les dues dones el dijous. Fins ara no havia transcendit que hi havia hagut una quarta detenció.
La víctima era un home de 45 anys amb problemes d'addicció a les drogues. El seu cos va aparèixer als baixos d'un bloc del carrer de l'Església. Els investigadors van verificar que presentava signes de violència.
[plantillavirals]
A presó els tres detinguts per la mort violenta d'un home a Valls
La causa està oberta per un delicte d'homicidi, mentre que una quarta persona ha quedat en llibertat
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de març de 2023 a les 20:45
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dijous 28 d'agost: 28 comarques en alerta per tempestes i forts ruixats
-
Societat Torna la mili? Per ara, no
-
Societat Restablerta l'alta velocitat entre Barcelona i Madrid després d'una hora suspesa per un incendi
-
Societat Recollida de firmes contra els canvis urbanístics per donar llum verda al Museu Thyssen a Barcelona
-
Societat Un treballador de la gelateria catalanòfoba de Gràcia denuncia que l'amo els prohibeix parlar en català
-
Societat Els minisupermercats es multipliquen a Barcelona: se n'han obert 1.250 en 10 anys