
Voluntaris que participen en la campanya d'Abertis. Foto: Fundació Abertis
Abertis, a través de la seva Fundació, està duent a terme la campanya de seguretat viària "Et queda una vida" amb accions a les zones d'oci més concorregudes de Mataró, després de les realitzades amb èxit a Barcelona ciutat, Castelldefels i Madrid. Coincidint amb l'anomenat "tren del botellón", voluntaris de la Creu Roja i l'Institut Guttmann, en col·laboració amb l'Ajuntament de Mataró, recorden als joves la importància d'una conducció neta d'alcohol i drogues, just a la sortida de la zona d'oci amb més afluència de la ciutat.
El director de Relacions Institucionals d'Abertis i director de la Fundació Abertis, Sergi Loughney, explica que "el nostre repte d'educació i seguretat viària se centra en els públics més vulnerables, un d'ells, els joves que surten de festa. Hem d'ajudar-los a tenir clar que creure's Superman acaba quan tens un accident de cotxe".
Per la seva banda, els voluntaris de l'Institut Guttmann i de la Creu Roja, destaquen la sensibilitat d'Abertis amb les persones amb lesió medul·lar dels accidents de trànsit en oferir-los l'oportunitat de treballar per conscienciar els joves sobre els riscos imprudents durant la conducció, sobretot el telèfon mòbil.
La Fundació Abertis
La Fundació Abertis té per objectiu donar resposta a l'impacte que l'activitat econòmica del Grup Abertis té en els diferents territoris i països en els quals està present. La Fundació dóna prioritat a les actuacions relacionades amb la seguretat viària, el medi ambient i l'acció social, en sintonia amb el Pla Estratègic de Responsabilitat Social d'Abertis. La seva seu, el castell de Castellet, és Centre Unesco per a les Reserves de la Biosfera Mediterrànies.