L'inici de la vacunació contra el coronavirus estava previst per aquest diumenge, 27 de desembre, però Alemanya, Eslovàquia i Hongria han posat en marxa la campanya abans d'hora.
Els tres països han vaccinat els primers ciutadans per evitar la propagació aquest mateix dissabte, mentre la resta està previst que ho facin el diumenge. A Catalunya, la primera s'administrarà en una residència de l'Hospitalet.
A Alemanya, la primera dosi s'ha aplicat a una dona de 101 anys. La vacunació ha començat pels residents i treballadors d'un geriàtric de l'estat federat de Saxònia-Anhalt. "Cada dia que esperem és un dia de més", afirma el director del centre.
[plantillacoronavirus]
Alemanya, Hongria i Eslovàquia s'avancen a la resta d'Europa i comencen a vacunar un dia abans
"Cada dia que esperem és un dia de més", afirma el director d'un geriàtric alemany
- Vacuna contra el coronavirus COVID-19 -
- REUTERS/Dado Ruvic/ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de desembre de 2020 a les 21:32
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dilluns 9 de juny: matí amb ambient assolellat i tarda amb algun núvol
-
Societat Quin impacte tindria per als avions grans allargar la pista del Prat? Una dada oculta treu el cap
-
Societat Un apicultor utilitza les seves abelles per atacar una patrulla de Mossos
-
Societat A partir d'avui et trucaran menys i podràs identificar les trucades comercials
-
Societat Un incendi en una residència de gent gran provoca un mort i 19 ferits a Saragossa
-
Societat Sense congestions a les carretes amb l'operació sortida del pont pràcticament completada