La Guàrdia Urbana de Barcelona va detenir aquest diumenge passat quatre persones i n’investiga tres més per un robatori amb força en deu vehicles al centre comercial de la Roca Village, a la Roca del Vallès. Víctimes del robatori van seguir els lladres fins a Barcelona gràcies al senyal GPS d’un dels aparells electrònics sostrets.
Segons fonts municipals, la policia els va interceptar a l’interior d’un aparcament de la via Favència, després de veure que uns individus estaven perseguint uns homes. Segons les explicacions de les víctimes, els lladres havien intentat fugir del lloc, però en veure els agents van optar per tornar a entrar a l’interior del aparcament.
Els agents van realitzar una inspecció, i van poder localitzar les maletes robades a l'interior de la furgoneta dels lladres. Per tot plegat, quatre d'ells van quedar detinguts. Pel que fa a les víctimes van poder recuperar les seves pertinences.
Assalten deu cotxes a la Roca Village i les víctimes els enxampen gràcies al GPS d'un dels objectes robats
Hi ha quatre detinguts després de ser interceptats per la policia en un aparcament
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de novembre de 2022 a
les 10:19
Et pot interessar
-
Societat
Circulació restablerta a l'R3 entre la Garriga i Ripoll després d'una incidència per robatori de coure
-
Societat
Els busos freguen el límit tres mesos després de la crisi de Rodalies
-
Societat
Aquest és el millor pa de Sant Jordi del 2026
-
Societat
Només dues multes a la setmana per circular pel carril del mig
-
Societat
Colòmbia dona a Barcelona l'últim retrat artístic en vida de García Márquez
-
Societat
La Fiscalia demana que els pares del nadó maltractat segueixin a la presó
