Crida a la prudència als ciutadans de Barcelona davant de les altes temperatures i el risc d'incendi forestal. Els bombers de la ciutat i el tinent d'alcaldia de Seguretat i Prevenció, Albert Batlle, han assenyalat que l'actual situació és "crítica", per les onades de calor que es repeteixen al país -i que també colpegen la capital catalana- a més del baix grau d'humitat que afavoreix una situació on el foc es propagaria fàcilment.
"Crida a la prudència, el civisme i la responsabilitat", ha demanat Sebastià Massagué, director del Servei de Protecció Civil, Prevenció i Extinció d'Incendis i Salvament de l'Ajuntament de Barcelona, que també ha advertit que el risc d'incendi forestal "hi és". Batlle, que ha visitat aquest dijous el Parc de Bombers de Montjuïc, ha fet valdre "l'especificitat" del cos de Bombers de Barcelona, que ofereixen assistència integral en diferents tipus d'emergències i en els àmbits urbà, forestal i també al Port de Barcelona.
Massagué ha celebrat que "per sort" no hi ha hagut cap incendi forestal aquest estiu, però ha insistit, juntament amb Batlle, a demanar prudència. El tinent d'alcaldia ha afegit que han d'estar en guàrdia, sobretot, pel risc d'incendi al Parc de Collserola i a la zona de Montjuïc, dues de les zones forestals més importants de Barcelona i el seu voltant.
D'altra banda, els Bombers de Barcelona han destacat també que durant l'estiu, i en moments de simultaneïtat de focs a Catalunya, col·laboren estretament amb els Bombers de la Generalitat per cobrir l'àrea de Barcelona i facilitar el desplaçament d'efectius cap a les zones amb incendis actius a la resta del territori català.
[plantillavirals]
Barcelona, en risc d'incendi forestal: els bombers de la ciutat demanen «prudència»
Els bombers de la ciutat i el tinent d'alcaldia de Seguretat i Prevenció, Albert Batlle, han assenyalat que l'actual situació és "crítica"

- El parc de bombers de Montjuïc -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’agost de 2022 a les 12:36
Et pot interessar
-
Societat La «mataiaies» de Catalunya detinguda per l'assassinat d'una dona gran a Galícia
-
Societat El temps d'aquest dimecres 15 d'octubre: més sol, però les pluges no fan net
-
Societat Així ha estat la desfilada inaugural de la 080 Barcelona Fashion Week
-
Societat Una de les principals cadenes europees de tèxtil incorpora el català: «S'ha fet pregar»
-
Societat «Dues de cada tres persones són edatistes»: neix un congrés per combatre la discriminació per edat
-
Societat En marxa el tràmit per incorporar a la Constitució el dret a l'avortament: què passarà a partir d'ara?