L'Ajuntament de Barcelona homenatjarà dimecres que ve, 11 d'octubre, els treballadors dels comerços de la Rambla pel coratge que van demostrar el dia de l'atemptat i per reconèixer la seva implicació i col·laboració amb la ciutadania i els cossos d'emergències i seguretat i la seva ajuda a recuperar el to vital del passeig després de la tragèdia.
L'acte es farà a les 7 de la tarda al mosaic de Joan Miró del Pla de la Boqueria, on es va aturar la furgoneta després d'atropellar desenes de persones, i que s'ha convertit en un espai carregat de simbolisme i de memòria col·lectiva. Durant l'homenatge es projectarà un vídeo amb testimonis que recull l'experiència i el record de les mostres de solidaritat que es van viure el 17 d'agost.
L'acte el conduirà la periodista i veïna del barri Gòtic, Begoña García Carterón. El punt final el posarà una actuació musical a càrrec de la cantant de jazz Rita Payés. Tots els assistents s'emportaran una flor de les floristes de la Rambla, símbol de l'ànima del passeig i record de la solidaritat i la cooperació viscudes durant l'atemptat i els dies posteriors.
Barcelona homenatjarà el «coratge» dels treballadors de la Rambla durant l'atemptat
L'acte es farà dimecres que ve, a les 7 de la tarda, al mosaic de Joan Miró
ARA A PORTADA
Publicat el 07 d’octubre de 2017 a les 19:14
Actualitzat el 07 d’octubre de 2017 a les 19:23
Et pot interessar
-
Societat Red Eléctrica demana aplicar canvis «urgents» per evitar una nova apagada
-
Societat El temps d'aquest dijous 9 d'octubre: alerta per pluges intenses a 22 comarques
-
Societat Plataforma per la Llengua i sindicats educatius insten el Govern a recuperar les tres hores de català al batxillerat
-
Societat Els joves catalans creients són més practicants que la gent gran
-
Societat Més de 4.000 euros: el preu mitjà d'un servei funerari a Catalunya
-
Societat Còctel d'aturades a Catalunya el 15 d'octubre: totes les vagues i mobilitzacions que coincideixen