L'Ajuntament de Barcelona homenatjarà dimecres que ve, 11 d'octubre, els treballadors dels comerços de la Rambla pel coratge que van demostrar el dia de l'atemptat i per reconèixer la seva implicació i col·laboració amb la ciutadania i els cossos d'emergències i seguretat i la seva ajuda a recuperar el to vital del passeig després de la tragèdia.
L'acte es farà a les 7 de la tarda al mosaic de Joan Miró del Pla de la Boqueria, on es va aturar la furgoneta després d'atropellar desenes de persones, i que s'ha convertit en un espai carregat de simbolisme i de memòria col·lectiva. Durant l'homenatge es projectarà un vídeo amb testimonis que recull l'experiència i el record de les mostres de solidaritat que es van viure el 17 d'agost.
L'acte el conduirà la periodista i veïna del barri Gòtic, Begoña García Carterón. El punt final el posarà una actuació musical a càrrec de la cantant de jazz Rita Payés. Tots els assistents s'emportaran una flor de les floristes de la Rambla, símbol de l'ànima del passeig i record de la solidaritat i la cooperació viscudes durant l'atemptat i els dies posteriors.
Barcelona homenatjarà el «coratge» dels treballadors de la Rambla durant l'atemptat
L'acte es farà dimecres que ve, a les 7 de la tarda, al mosaic de Joan Miró
ARA A PORTADA
-
-
Objectiu complert: aconsegueixen que el foc de Paüls no entre als Ports I. Montagut | X. Llambrich | N. Pinyol | S. Berbís
-
Catalunya ja pateix el pitjor estiu d'incendis des del 2012... i només acaba de començar Arnau Urgell i Vidal | Ona Sindreu Cladera
-
-
«Semblava que s'encenia casa nostra»: el malson del foc de Paüls, des del Canalet de Jesús Irene Montagut
Publicat el 07 d’octubre de 2017 a les 19:14
Actualitzat el 07 d’octubre de 2017 a les 19:23
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dimecres 9 de juliol: ruixats locals com a preludi dels propers dies
-
Societat Educació habilitarà el curs vinent una app mòbil per fer adjudicacions i cobrir baixes de professorat
-
Societat Incendi a l'Anoia i al Bages: estabilitzat després de cremar 130 hectàrees i fer confinar masies de tres pobles
-
Societat El Govern posa en marxa un curs per acreditar les residències com a espais segurs per al col·lectiu LGTBI
-
Societat Quines són les discriminacions més denunciades a Barcelona?
-
Societat La Guàrdia Urbana de Barcelona rescata un gos tancat dins d'un cotxe aparcat en ple sol