Les retencions de trànsit a Barcelona han augmentat un 66% en un any, l'increment percentual més gran de totes les ciutats europees. Segons l'informe anual Traffic Scorecard de l'empresa Inrix, els conductors barcelonins van perdre l'any passat 25 hores al volant, 10 més el 2013, quan la mitjana se situava en 15.
El president i conseller delegat d'Inrix, Bryan Mistele, atribueix aquesta pujada, "al retorn del creixement econòmic" i a l'"augment constant dels nivells de feina" a les grans ciutats.
L'informe també identifica les carreteres amb més trànsit i els pitjors dies per circular. La B-10 a Barcelona ha estat la ruta més transitada els divendres a la tarda al llarg del 2014. L'anàlisi estima que els conductors van perdre-hi una mitjana de 27 hores.
Tot i l'increment del 66%, la capital catalana es queda lluny de Londres, que encapçala el rànquing amb 96 hores perdudes de mitjana -14 més que el 2013.- A la capital del Regne Unit la segueixen Brussel·les (74), Colònia (65), Anvers i Stuttgart (totes dues amb 64 hores). Pel que fa a països, Bèlgica lidera el llistat amb una mitjana de 51 hores perdudes l'any.
Barcelona, la ciutat europea on més van créixer les retencions de trànsit el 2014
L'informe "Traffic Scorecard" de l'empresa Inrix assenyala la B-10 com la carretera més transitada de Catalunya | Els conductors van perdre l'any passat 25 hores al volant, 10 més el 2013, quan la mitjana se situava en 15
ARA A PORTADA
Publicat el 24 d’agost de 2015 a les 17:47
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest dijous 20 de novembre: les temperatures arriben als 0 graus
-
Societat
Obre en proves la nova xarcuteria de Marc Ribas a Barcelona: «Hi ha molta feina a fer»
-
Societat
El president de la Conferència Episcopal titlla les lleis de memòria d'«instrument de polarització»
-
Societat
El temps d'aquest dimecres 19 de novembre: 10 graus de màxima a punts de l'interior
-
Societat
Catalunya registra el màxim històric de denúncies per violència de gènere el 2024
-
Societat
Un estudi constata una tendència a l’alça del teletreball híbrid mentre el 100% complet va a la baixa
