Les retencions de trànsit a Barcelona han augmentat un 66% en un any, l'increment percentual més gran de totes les ciutats europees. Segons l'informe anual Traffic Scorecard de l'empresa Inrix, els conductors barcelonins van perdre l'any passat 25 hores al volant, 10 més el 2013, quan la mitjana se situava en 15.
El president i conseller delegat d'Inrix, Bryan Mistele, atribueix aquesta pujada, "al retorn del creixement econòmic" i a l'"augment constant dels nivells de feina" a les grans ciutats.
L'informe també identifica les carreteres amb més trànsit i els pitjors dies per circular. La B-10 a Barcelona ha estat la ruta més transitada els divendres a la tarda al llarg del 2014. L'anàlisi estima que els conductors van perdre-hi una mitjana de 27 hores.
Tot i l'increment del 66%, la capital catalana es queda lluny de Londres, que encapçala el rànquing amb 96 hores perdudes de mitjana -14 més que el 2013.- A la capital del Regne Unit la segueixen Brussel·les (74), Colònia (65), Anvers i Stuttgart (totes dues amb 64 hores). Pel que fa a països, Bèlgica lidera el llistat amb una mitjana de 51 hores perdudes l'any.
Barcelona, la ciutat europea on més van créixer les retencions de trànsit el 2014
Societat
L'informe "Traffic Scorecard" de l'empresa Inrix assenyala la B-10 com la carretera més transitada de Catalunya | Els conductors van perdre l'any passat 25 hores al volant, 10 més el 2013, quan la mitjana se situava en 15
ARA A PORTADA
Publicat el
24 d’agost de 2015 a
les 17:47
Et pot interessar
-
Societat Tallada la circulació en dos trams de l'R13, l'R14 i l'RT1
-
Societat
Repicar i anar a la processó
-
Societat
Foc forestal: aprendre i desaprendre
-
Societat
Mor una dona de 71 anys en una platja de Badalona
-
Societat
Comerciants afectats per l’esvoranc de l'L9 reclamen que l’asseguradora garanteixi compensacions
-
Societat
Discriminats abans de néixer: denuncien la marginació del català en classes de prepart de Barcelona
