Barcelona ha suspès la cavalcada de Reis a causa de la pandèmia. La tradicional desfilada passarà a ser un espectacle que es podrà seguir per televisió. Consisitirà en la retransmissió de l'arribada de Ses Majestats a la capital.
En paral·lel, s'habilitarà un gran espai al Fòrum des de finals de desembre on els infants podran lliurar les cartes a la comitiva reial. Amb el nom de La Màgia dels Reis d’Orient, la instal·lació recrearà les carrosses de la patge Estel, la del carbó, la dels xumeters i la dels tres reis: Melcior, Gaspar i Baltasar.
Pel que fa al Cap d'Any, les dotze campanades es donaran descentralitzadament amb dotze palmeres brillants des de cada districte i l'entrada a l'Any Nou se celebrarà amb 15 minuts de focs artificials visibles des de gran part de la ciutat.
Ampliarem informació.
Barcelona no tindrà cavalcada de Reis
L'arribada de Ses Majestats es retransmetrà per televisió i s'habilitarà un gran espai al Fòrum on els nens podran entregar les cartes
- La cavalcada de Reis de Barcelona -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de novembre de 2020 a les 09:04
Et pot interessar
-
Societat De Serrat a l'Himne del Real Madrid: les cent cançons més sol·licitades als funerals de Catalunya
-
Societat
Restablerta la circulació de trens a Pineda de Mar després de l'atropellament d'una persona
-
Societat
Què pots fer després del ciberatac a Endesa si n’ets client?
-
Societat
Una jutgessa rebutja investigar la ruixada amb esprai pebre dels Mossos a activistes per Palestina
-
Societat
Trepitjar-se la manguera amb l'habitatge
-
Societat
El temps d'aquest dimarts 13 de gener: cel ennuvolat al litoral central
