Barcelona ha suspès la cavalcada de Reis a causa de la pandèmia. La tradicional desfilada passarà a ser un espectacle que es podrà seguir per televisió. Consisitirà en la retransmissió de l'arribada de Ses Majestats a la capital.
En paral·lel, s'habilitarà un gran espai al Fòrum des de finals de desembre on els infants podran lliurar les cartes a la comitiva reial. Amb el nom de La Màgia dels Reis d’Orient, la instal·lació recrearà les carrosses de la patge Estel, la del carbó, la dels xumeters i la dels tres reis: Melcior, Gaspar i Baltasar.
Pel que fa al Cap d'Any, les dotze campanades es donaran descentralitzadament amb dotze palmeres brillants des de cada districte i l'entrada a l'Any Nou se celebrarà amb 15 minuts de focs artificials visibles des de gran part de la ciutat.
Ampliarem informació.
Barcelona no tindrà cavalcada de Reis
L'arribada de Ses Majestats es retransmetrà per televisió i s'habilitarà un gran espai al Fòrum on els nens podran entregar les cartes
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de novembre de 2020 a les 09:04
Et pot interessar
-
Societat Ridícul d'uns lladres a Catalunya: roben en una empresa i acaben delatats pel GPS d'un dels iPads assaltats
-
Societat Més de 600 voluntaris forestals reivindiquen la seva tasca en prevenció i extinció d’incendis
-
Societat El temps del cap de setmana del 24 i 25 de maig: el sol guanya (gairebé) la batalla
-
Societat Condecoren el mosso que va liderar el cas de la nena que va patir abusos sota protecció de la DGAIA
-
Societat Els simuladors de metro obren les portes a la ciutadania per celebrar els 100 anys del servei
-
Societat Mor una dona en un incendi a casa seva a Barcelona