El tinent d'alcaldia de Prevenció i Seguretat de Barcelona, Albert Batlle, ha comparegut aquest dimecres a la comissió de Presidència a petició de Junts per Catalunya i Ciutadans. Batlle ha fet una diagnosi de la seguretat a la ciutat amb dos elements centrals: els homicidis i els manters.
El tinent d'alcaldia, doncs, manté l'aposta per abordar la venda ambulant des de l'òptica de la seguretat i ha presumit d'haver reduït el nombre de venedors a Ciutat Vella de 741 a 140 entre el juny i l'agost. A més, ha assegurat que en el marc de les operacions policials s'han decomissat 479.553 articles de les mantes durant els mesos d'estiu.
Batlle també ha fet una crida a la calma i ha defensat que no hi ha una "tendència a l'alça" d'homicidis a Barcelona, si bé ha admès que des de finals d'agost n'hi ha hagut tres més que l'any passat i que "s'han produït en molt poc temps".
El regidor també ha avançat que els pròxims mesos el govern municipal posarà sobre la taula un pla de seguretat local i el pla director de la Guàrdia Urbana però també un de nova creació: un pla de convivència i civisme.
Batlle presumeix d'haver reduït el nombre de manters a Ciutat Vella
Societat
El tinent d'alcaldia de Seguretat de Barcelona compareix davant la Comissió de Presidència per assegurar que no hi ha "tendència a l'alça" d'homicidis a la ciutat
- Covid Barcelona -
- Gala Espín
ARA A PORTADA
-
Política El col·lapse del procés no enfonsa el suport a la independència, que encara té marge de creixement Roger Tugas Vilardell
-
Política Illa reivindica la convivència a les portes de la Diada: «Ningú és més català que ningú» Bernat Surroca Albet
-
Política El Fossar de les Moreres certifica la nova normalitat de l'independentisme Lluís Girona Boffi | David Cobo
-
Política Militants d'extrema dreta agredeixen el fotoperiodista Jordi Borràs al Fossar Natàlia Pinyol
-
Publicat el
18 de setembre de 2019 a
les 19:13
Actualitzat el
18 de setembre de 2019 a les
19:14
Et pot interessar
-
Societat
Aventuras i desventuras del informe PISA
-
Societat
Aventures i desventures de l'informe PISA
-
Societat
Catalunya estudia el model neerlandès de peatge: en què consisteix?
-
Societat
El govern espanyol destina 17 milions a comprar 70 km de cable després dels robatoris a l'R3
-
Societat
Estabilitzat l'incendi que ha cremat una zona de matolls a Montjuïc
-
Societat
El metro de Barcelona es reforçarà amb 12 trens addicionals la tarda de la Diada
