En un primer moment se'l va traslladar a l'Hospital Arnau de Vilanova perquè patia una crisi nerviosa però pels volts de les quatre del matí va ser portat a la comissaria. S'espera que passi a disposició judicial dilluns al jutjat número 1 de Balaguer.
El minut de silenci s'ha fet a les set de la tarda al davant de l'Ajuntament de Bellvís amb una gran assistència de veïns visiblement commocionats pel tràgic succés. L'alcalde Joan Talarn ha llegit un manifest on ha recordat a la víctima i ha condemnat els fets. Talarn ha destacat la nombrosa assistència de veïns, fins hi tot de Bell-lloc d'Urgell, el poble veí on la víctima exercia de mestra. Segons l'alcalde, "el poble necessitava trobar-se després d'aquests fets gairebé inexplicables".

El fill de la víctima ha recordat la seva mare Foto: ACN
Tot seguit ha tingut lloc el minut de silenci i una vegada finalitzat hi ha hagut un aplaudiment. Moments abans de finalitzar l'acte, el fill petit de la víctima i germà del suposat homicida, ha volgut dirigir unes paraules d'agraïment als seus veïns. El noi, amb les ferides visibles a la cara, ha apel·lat a "l'optimisme" pensant en els "anys que ens ha donat la meva mare, sobretot a mi". El jove, de 16 anys, l'ha qualificat d'una dona "meravellosa que mai oblidaré".
El jove suposat autor de la mort de la seva mare està acusat d'un delicte d'homicidi i el cas està sota secret de sumari. Els fets van tenir lloc ahir divendres a les nou i deu minuts del vespre arrel d'una baralla que va tenir lloc a l'interior del domicili familiar. Fonts properes al cas apunten que el jove pateix algun problema de salut mental i també té addicció a les drogues. En el moment dels fets el pare no es trobava al domicili ja que estava treballant a la seva feina en una empresa de Mollerussa.
El conseller d'Interior, Jordi Jané, també s'ha referit aquest dissabte al tràgic succés com una "situació dramàtica de violència domèstica que ens copsa a tots". En aquest sentit, espera que la justícia actuï i ha recordat que els cossos policials "estan molt posats" en aquest tipus de casos per intentar que "no vagin a més perquè causen un gran impacte a tota la ciutadania".